Właściciele aktywów i marki
Przenieś swoje portfolio na wyższy poziom dzięki przyszłościowym projektom.
Przenieś swoje portfolio na wyższy poziom dzięki przyszłościowym projektom.
Niezależnie od tego, czy planujesz nowy projekt, czy jeden z istniejących budynków zaczyna wyglądać nieco ponuro, żywe ściany mogą wyróżnić Twoje portfolio.
Zazielenianie miast to przyszłość, a myślący przyszłościowo deweloperzy i firmy wyprzedzają ten trend. Żywe ściany są dla firm okazją do zaprezentowania zaangażowania swoich marek w zrównoważony rozwój za pomocą wizualnego oświadczenia. Są również efektywnym pod względem przestrzeni sposobem dla deweloperów na spełnienie warunków planistycznych związanych z terenami zielonymi przy jednoczesnym maksymalizacji potencjału działek.
Żywe ściany mogą być rozsądną inwestycją w porównaniu z tradycyjnymi systemami elewacyjnymi, w końcu same się opłacają. Jednym z przykładów jest Aveda Salon w Dublinie, który znajduje się obok dużego hotelu. Salon fryzjerski i kosmetyczny walczył o to, by zostać zauważonym lecz nie mógł tego osiągnąć. Po zainstalowaniu żywej ściany ANS właściciele zauważyli 40% wzrost sprzedaży w ciągu następnego roku i ostatecznie zmienili go całkowicie w żywą ściane, dzięki czemu się wyróżnili.
Ludzie płacą więcej za przyjemną przestrzeń z zielenią.
Tak jak krajobraz na poziomej powierzchni wymaga pielęgnacji, utrzymanie żywej ściany jest niezbędne. Koszt jest w rzeczywistości porównywalny z tradycyjnym zagospodarowaniem terenu na m2, chociaż mogą wystąpić dodatkowe koszty poniesione za dostęp w zależności od projektu żywej ściany. Na przykład wysoka żywa ściana może wymagać podnośnika nożycowego lub zbieracza wiśni w celu konserwacji raz lub dwa razy w roku.
Ponieważ zapewniamy konserwację, możemy dostarczyć dokładną wycenę rocznej konserwacji przed instalacją.
Wiele firm w ostatnich latach stało się bardziej świadomych swojej społecznej odpowiedzialności biznesu, a częścią tego jest zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Zobowiązania te mogą być kosztowne i mogą zostać niezauważone przez konsumentów. Jednym z przypadków jest firma Marks & Spencer, która stosuje wiele proaktywnych środków, aby zmniejszyć swój wpływ na planetę i konsumentów. Przez lata zainstalowaliśmy wiele żywych ścian dla M&S, które pomagają im podnosić wśród konsumentów świadomość zobowiązań, jakie podejmują wobec środowiska.
Pracując nad niektórymi głośnymi projektami, w których porażka nie wchodziła w grę, byliśmy preferowanymi partnerami dla wielu znanych marek, z których niektóre współpracowaliśmy wiele razy.
Nando’s
Morrisons
Fitbit
Nike
M&S
Porsche
Jaguar Landrover
Westfield
Barker & Stonehouse
Zoopla Property Group
University of Cambridge
Aveda
Crystal Cruises
National Grid
T Mobile
Ritz Carlton
Heathrow
The Body Shop